Δελτίο
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΕΥΧΗ
    • ΤΕΥΧΟΣ 67
    • ΤΕΥΧΟΣ 66
    • Τεύχος 65
    • Τεύχος 64
    • Τεύχος 63
    • Τεύχος 62
    • Τεύχος 61
    • Τεύχος 60
    • Τεύχος 59
    • Τεύχος 58
    • Τεύχος 57
    • Τεύχος 56
    • Τεύχος 55
    • Τεύχος 54
    • ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΕΥΧΗ
  • Editorials
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΘΕΜΑΤΑ & ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΕΠΙΛΟΓΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Hot Topics
  • December 2, 2022 | Το αποτύπωμα της τηλεκπαίδευσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • September 30, 2022 | Combining the Best of Online and Face-to-Face Learning: Hybrid and Blended Learning Approach for COVID-19, Post Vaccine, & PostPandemic World
  • September 30, 2022 | Utilizing the Metaverse for Learner-Centered Constructivist Education in the Post-Pandemic Era: An Analysis of Elementary School Students
  • September 30, 2022 | Η Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην εποχή του Κορωνοϊού COVID-19
  • September 30, 2022 | Κριτική απελευθερωτική Παιδαγωγική: Σχολεία χωρίς κατήχηση για την αντιμετώπιση της βίας

“Drawers”

Posted By: fyskilis_7f21319s November 27, 2018

Aτομική έκθεση της Αλίκης Παναγιωτοπούλου στο Radio Athenes, Πετράκη 15, ως τις 8/12.

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην Quinn Latimer, αρχισυντάκτρια των εκδόσεων της documenta 14, στην ιστοσελίδα του Frieze.
(https://frieze.com/article/set-mind-mute-aliki-panagiotopoulou-conversation-quinn-latimer)
 
aliki_pan
  • Previous post
  • Next post

Copyright 2023 | MH Newsdesk by MH Themes